OneNote
Situering
De verschillende onderdelen van Office bieden steeds meer mogelijkheden om aan uitwisseling van gegevens te doen. Excel werkbladen worden geintegreerd in PowerPoints, mails bevatten tabellen die uit Excel worden geïmporteerd, enz... OneNote biedt een organisatieruimte om informatie uit verschillende Office-programma's en andere bronnen (oa Internet) overzichtelijk bij te houden en te organiseren zodat het voldoet aan de behoefte van de gebruiker vanuit zijn/haar functie of project. OneNote laat ook toe die informatie te delen met anderen.
Doelgroep
Iedereen die op een efficiënte manier informatie wil verzamelen en delen met anderen vanuit verschillende Office-toepassingen.
Programma
- Overzicht van de OneNote werkruimte
- Secties en pagina's
- Notities nemen en vormgeven
- Opzoeken en verzamelen van informatie
- Notities zoeken en organiseren
- Veiligheidsinstellingen in OneNote
- Notities delen met anderen
- OneNote gebruiken met andere Office-toepassingen
- OneNote als mobiele applicatie
DUUR
1 dag